فرماندار شهرستان تفت : تهیه سند رشد بخش نیر ضروری است

یزدفردا "این مطلب را عبودتیان فرماندار شهرستان تفت در جلسه شورای اداری بخش نیر كه صبح روز پنج شنبه مورخ 14مردادماه 89 در محل بخشداری نیر برگزار شد عنوان نمود و افزود : متاسفانه روند توسعه و پیشرفت این بخش مناسب نیست و مسئولان بخش باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند.
حجت الاسلام وكیل امام جمعه  نیر در این جلسه به جایگاه و ارزش كار برای رضای خدا و رضایت بندگان اشاره و از مسئولان ادارات این بخش خواست تا در انجام كارها همواره رضای خداوند را در نظر بگیرند.
 فرماندار شهرستان تفت تهیه سند رشد این بخش را در جهت شناسایی پتانسیل ها ی تمام دهستانها ضروری بیان نمود و از تمام ادارات این بخش خواست تا در راستای تهیه این سند با فرمانداری همكاری نمایند.
 عبودتیان از آغاز طرح گازرسانی به بخش نیر تا پایان سال خبر داده و بیان داشت پروژه آبرسانی طرح غدیر بخش نیر نیز به زودی شروع خواهد شد. فرماندار شهرستان تفت در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعیین تكلیف معادن بخش نیر شده و از شورا و دهیاران این بخش خواست تا نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای استفاده هر چه بهتر از این معادن اقدام نمایند. وی هم چنین در پایان از مسئولان ادارات این بخش خواستند در برگزاری یادواره شهدای نیر همكاری نمایند.
 دهقان بخشدار نیر هم در این جلسه مشكلات اصلی این بخش را كمبود آب آشامیدنی و آب كشاورزی عنوان و بر لزوم رسیدگی به وضعیت كشاورزان این منطقه تاكید نمود. در پایان برخی از مسئولان این بخش به بیان مسائل و مشكلات خود پرداختند.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا